Reklamation

Reklamationsret

Som forbruger har du to års reklamationsret fra den dag, du modtager din vare. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller et afslag i pris, alt afhængig af den konkrete situation.

Ønsker du, at reklamere over en vare, bedes du kontakte os på rma@euronics.dk eller nedenstående formular og medsende en detaljeret fejlbeskrivelse. Angiv venligst faktura- og/eller ordrenummer for købet af den vare, som reklamationen drejer sig om. Såfremt du har mulighed for vedhæfte billeder vil dette også være med til at lette ekspeditionen.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.. Vi bestræber os på at behandle alle retmæssige reklamationer inden for 14 dage.

Ved skader/mangler må produktet ALDRIG tages i brug, før vi har truffet en afgørelse om, hvordan reklamationen løses. Har du spørgsmål er du også velkommen til at kontakte os på 70 20 11 21.

 

Reklamation

Gå til kurv